sunnuntai 28. elokuuta 2011

"Minulla oli fantastinen idea aamulla, mutta minä en pitänyt siitä." (Samuel Goldwyn)

Ohjeen lukeminen on aina ollut minulle hieman hankalaa. Jos en monen yrityksenkään jälkeen ymmärrä ohjetta, sovellan sitä useimmiten omalla tavallani. Näin kävi eräänkin hatun kanssa jonka sain aikaiseksi kuluneella viikolla. Kyseessä oli pyöröpuikoilla tasossa tehtävä patenttineulemyssy. Ohjeessa myssy oli tosin yksivärinen. Olin tehnyt patenttineuletta joskus kauan sitten, eikä sen periaatteessa vaikeaa pitäisi olla. Tällä kertaa keskittyminen ei riittänyt, joten sovelsin ohjetta ja sain aikaiseksi seuraavanlaista pintaa. En tiedä onko kyseisellä pinnalla jokin nimi, mutta mielestäni siitä tuli ihan kivan näköistä. Olin hieman pettynyt kun otin hatun pois puikoilta, mutta se pääsikin oikeuksiinsa vasta päähän laitettaessa. Kanssa-asukkikin halusi samanlaisen, kun näki millainen hatusta tuli, jee!

Kävin tällä viikolla kirjastossa herättelemässä jo jonkin aikaa uinunutta rakkauttani äänikirjoja kohtaan. Lainasin pari sellaista ja illat ovatkin kuluneet kivasti niitä kuunnellessa ja neuloessa. En kyllä kaipaa yhtään kesähelteitä takaisin, mutta pitihän niiden tänä viikonloppuna taas saapua.





1 kommentti:

  1. Kiva juttu tosiaan, kun löytää samalla alalla olevia täältä. :) Huovutustyöt on tosi hienoja! Itse en ole vielä päässyt täysin sinuiksi kyseisen tekniikan kanssa, vaikka niin saisi mm. tosi hienoja pintoja aikaiseksi ja vaikka mitä muuta.

    VastaaPoista